TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

135 tys. wypożyczeń MEVO w 17 dni
INFOBIKE.PL - Opublikowano: 12.04.2019 17:00:38
Zdj. Z archiwum Nextbike Polska

Z MEVO można korzystać od 26 marca. W tym czasie z wypożyczalni skorzystano blisko 135 tys. razy. Obecnie w systemie jest 1224 rowery, a docelowo ma ich być 4080.

Z MEVO można korzystać od 26 marca. W tym czasie z wypożyczalni skorzystano blisko 135 tys. razy. Obecnie w systemie jest 1224 rowery, a docelowo ma ich być 4080.

Od 26 marca działa MEVO. Przez pierwsze 17 dni z systemu skorzystano blisko 135 tys. razy. Oznacza to, że każdy rower był wypożyczany 110 razy. Jak podaje Nextbike – operator systemu – to czterokrotnie więcej niż w innych systemach rowerowych w Polsce.

"System, który zbudowaliśmy wspólnie z władzami samorządowymi i mieszkańcami 14 gmin Metropolii, jest innowacją w skali całej Europy, nie tylko w Polsce. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym stronom, przepraszamy za każde potknięcie i niedoskonałość operacyjną, prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości" – mówi Marek Pogorzelski, rzecznik prasowyNextbike Polska, firmy odpowiedzialnej za wdrożenie rowerów wspomaganych elektrycznie dla mieszkańcówObszaru Metropolitalnego Gdańsk – Gdynia – Sopot (OMGGS).

Wydajniejszy system ładowania i wymiany baterii

Zasilająca silnik elektryczny specjalna bateria pozwala na przejechanie 60 km. "Obecnie udoskonaliliśmy system ładowania i wymiany baterii. Czas, jaki potrzebujemy, aby "przywrócić" rower do pracy, został skrócony niemal dwukrotnie. To oznacza, że wydłużył się realny czas umożliwiający korzystanie z każdego roweru" – mówi Pogorzelski.

Nextbike chce jak najszybciej i najskuteczniej poprawić sytuację. Wkrótce na drogi Metropolii wyjadą nowe, przetestowane rowery. Firma zapewnia, że z każdym dniem mieszkańcy będą widzieć poprawę i już wkrótce nie będą miały miejsca frustrujące sytuacje, a po drogach OMGGS będzie jeździć ponad 4 tysiące mew.

Warto korzystać z aplikacji

System to nie tylko rowery. To także aplikacja pomagająca w określeniu lokalizacji dostępnych, sprawnych rowerów, ich wypożyczaniu i obsłudze konta. To również wiele osób obsługujących system – serwisanci, pracownicy relokacji oraz udzielający porad i wyjaśnień pracownicy Biura Obsługi Klienta. Liczba tych osób od momentu uruchomienia projektu wzrosła 2,5 krotnie i nadal będzie zwiększana – informuje operator MEVO, firma Nextbike Polska.

Każdego dnia do Nextbike różnymi kanałami trafiają informacje o niedoskonałościach i utrudnieniach w korzystaniu z rowerów. Codziennie wprowadzane są rozwiązania mające na celu uwzględnienie zgłaszanych uwag i maksymalne zwiększenie zadowolenia użytkowników.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MEVO
Nextbike
rower miejski
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.