TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Drugi polski test MAN-a Lion's City GL. Radom!
INFOBUS.PL - Opublikowano: 15.03.2018 14:00:42
Drugi polski test MAN-a Lion's City GL. Radom!

Przegubowy MAN A40 Lions City GL zalicza kolejny test u polskiego przewoźnika. Po Gorzowie Wlkp. pora na Radom. Tamtejsze MPK będzie przez najbliższe dni sprawdzać możliwości "lwa" w rozmiarze GL.

Przegubowy MAN A40 Lions'City GL zalicza kolejny test u polskiego przewoźnika. Po Gorzowie Wielkopolskim pora na Radom. Tamtejsze Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji będzie przez najbliższe dni sprawdzać możliwości "lwa" w rozmiarze GL.

Autobus jest w pełni niskopodłogowy i klimatyzowany. Wentylację naturalną umożliwia uchylne okna i luki dachowe. Pojazdy umożliwiają podróż 157 pasażerom, w tym 45 na miejscach siedzących. 18 foteli jest dostępnych z niskiej podłogi. Wejście na pokład jest możliwe dzięki pięciu wejściom w niespotykanym w Polsce układzie 2-2-2-2-2.

Pojazd jest napędzany silnikiem leżącym typu MAN D2066LUH52. Jednostka ma moc 360 KM, 10,5 l pojemności skokowej oraz spełnia normę Euro 6. Zblokowano ją z automatyczną, sześciobiegową skrzynią biegów ZF 6AP1700.

Radom to drugi po Gorzowie Wielkopolskim polski poligon doświadczalny "lwa" w rozmiarze GL. Przegubowe MAN-y w tym wariancie są dosyć popularne za granicami naszego kraju o czym z resztą wielokrotnie pisaliśmy na InfoBusie. Czy nasi przewoźnicy popatrzą wreszcie łaskawym okiem na przegubowce XL?

W przypadku Radomia może sprzyjać temu fakt, że MPK prowadzi obecnie przetarg na leasing 6 autobusów przegubowych. MAN A40 posiada kilka rozwiązań, które spełniają wymagania radomskiego przewoźnika. Czy przekuje się to na ofertę?


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
MPK Radom
MAN
test
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.