Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lubelski Rower także z Orlenem. Pięć nowych stacji

infobike
29.08.2018 11:30
0 Komentarzy

Od 27 sierpnia mieszkańcy Lublina mogą korzystać z pięciudodatkowych stacji Lubelskiego Roweru Miejskiego. Nowe stacje rowerowe zostały uruchomionena stacjach paliw ORLEN.

Nowe stacje rowerowe znajdują się na stacjach paliw Orlen

  • przy ul. Spółdzielczości Pracy,

  • ul. Męczenników Majdanka,

  • al. Kraśnickiej,

  • ul. Głębokiej

  • ul. Mełgiewskiej.

Tym samym lubelski system rozrósł się o 5 stacji wypożyczeńi 50 rowerów.

– Lubelski Rower Miejski jest jednym z sześciu wybranychprzez PKN ORLEN systemów rowerowych, w których nowe stacje rowerowe uruchamiamywłaśnie na stacjach Koncernu – tłumaczy Robert Lech, prezes Nextbike Polska,operatora Lubelskiego Roweru Miejskiego.

Jak korzystać?

Aby wypożyczyć rower na stacji paliw można posłużyć siędotychczas posiadanym kontem Lubelskiego Roweru Miejskiego lub założyć nowe, nastronie roweryorlen.pl.

Korzystanie z dedykowanego konta daje użytkownikom dostęp dospecjalnych ofert i promocji na stacjach, a w przypadku użytkowników programu VITAYmożliwość uzyskiwania dodatkowych punktów.

Co istotne dla nowych użytkowników, zarejestrowanie sięprzez stronę roweryorlen.pl umożliwia wypożyczanie rowerów ze wszystkich innychlokalizacji w Lublinie.

– Dążymy do rozszerzania współpracy z partneramikomercyjnymi – galeriami handlowymi, biurowcami, deweloperami. Dzięki stacjomrowerowym zyskują oni nowych klientów, a klienci zyskują wygodny i przyjemnydojazd – dodaje Robert Lech

Lubelski Rower Miejski

Lubelski Rower Miejski to jeden z najpopularniejszychsystemów rowerowych w Polsce. Tylko w tym roku rowery wypożyczono już ponad 540tysięcy razy. W systemie zarejestrowanych jest już ponad 90 tysięcyużytkowników.

Komentarze