TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Pabianice i Radom rozstrzygnęły przetargi na nowe wiaty
TRANSINFO.PL - Opublikowano: 02.05.2019 11:30:18
Pabianice i Radom rozstrzygnęły przetargi na nowe wiaty

Mamy finały przetargów przystankowych w Pabianicach i Radomiu.

Mamy finały przetargów przystankowych w Pabianicach i Radomiu.

Przypomnijmy, że Pabianice chciały zdobyć:

  • opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych zezwoleń oraz dostawę i montaż 31 lub 32 wiat przystankowych (w lokalizacji Kilińskiego/Zamkowa – 1 wiata 8-modułowa lub 2 wiaty 4-modułowe w zależności od oferty złożonej przez wykonawcę) i 19 ławek w ramach realizacji projektu "Modernizacja i rozwój komunikacji miejskiej w Pabianicach" (część A),
  • opracowanie dokumentacji i uzyskanie niezbędnych zezwoleń oraz dostawa i montaż 3 wiat rowerowych w ramach realizacji projektu "Modernizacja i rozwój komunikacji miejskiej w Pabianicach" (część B).

W części A jako zwycięzcę wybrano ARRET Sp. z o.o. z ceną 640 633,20 PLN, w części B zaś najlepszą ofertę złożył W&K SPECTRUM Sp. z o.o., który chce wykonać zamówienie za cenę 92 250,00 PLN.

Miasto otrzymało pięć ofert na część A oraz cztery oferty na część B zamówienia. Podmioty, które oprócz zwycięzców stanęły do przetargu to:

  • BUDOTECHNIKA Sp. z o.o. (tylko część A),
  • EL-PRZEM Sp. z o.o. (część A i B),
  • A2HM TRADE Sp. z o.o. (część A i B).

Obie części zamówienia mają być wykonane do dnia 15 grudnia 2019 roku.

Nowe wiaty przystankowe
Wiaty o konstrukcji modułowej mają być wykonane z materiałów lekkich i bezpiecznych (stal odporna na korozję lub aluminium). We wszystkich wiatach będą zamontowane tablice informacyjne na rozkład jazdy i informację pasażerską, które winny być mocowane do ramy wiaty na wysokości 1,10 m od powierzchni peronu. Gablota powinna być podświetlona światłem typu LED umożliwiającym swobodne odczytanie zamieszczonych informacji. Wewnątrz wiat pojawią się ławki o konstrukcji nośnej ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Siedzisko o głębokości 45 cm, ma przepuszcza wodę (szczeble lub kratownica). Siedzisko będzie wykonane z lakierowanych listewek drewnianych. W części wiaty przy gablocie pozostawione ma być miejsce na swobodne dojście dla gabloty, będące zarazem miejscem na wózek dziecięcy lub wózek inwalidzki.

Wiaty rowerowe
Projektowane wiaty rowerowe będą zlokalizowane przy drogach rowerowych, tak, by korzystanie z nich nie utrudniało poruszania się po ścieżce rowerowej przejeżdżającym rowerzystom. Wiaty mają być wyposażone w stojaki rowerowe typu U z poprzeczką, umożliwiające przypięcie ramy oraz koła roweru. Przy jednym stojaku zmieszczą się dwa rowery. Z kolei w wiacie znajdzie się 8 stojaków typu U (możliwość przypięcia 16 rowerów). Wiaty powinny być wyposażona w odbojnicę.

…a w Radomiu unieważnienie przetargu
Nie tylko Pabianice szukały wykonawcy, który dostarczyłby nowe wiaty. Również Radom rozstrzygnął przetarg na dostawę i montaż 8 wiat przystankowych. Jednakże w tym przypadku przetarg unieważniono, bowiem cena najtańszej oferty (BUDOTECHNIKA Sp. z o.o. – 131 216,40 PLN) przekraczała budżet zamawiającego (określony na kwotę 110 000,00 PLN). Wiaty w Radomiu miały być wyposażone w gabloty reklamowe, oświetlenie wewnętrzne oraz ławkę.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przystanek
Pabianice
Radom
  • Transportnews – 02.05.2019

    Wzór bardzo podobny do wrocławskich słupków "modernistycznych" 😉

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.