Rusza kampania – Małopolska na rowery
Małopolska na rowery – to nazwa kampaniispołeczno-promocyjnej mającej promować jazdę na rowerze jakoalternatywa dla spędzania wolnego czasu smartfonie, tablecie czykomputerze.
Celem kampanii jest promowanie WojewództwaMałopolskiego jako lidera w tworzeniu ścieżek rowerowych orazpokazanie, że jazda na rowerze może być atrakcyjną formąspędzania czasu, także w dzisiejszym, coraz bardziej cyfrowymświecie. Hasło główne kampanii „Małopolska na rowery” jestparafrazą peerelowskiego „Kobiety na traktory” i nawiązujedo tęsknoty za czasami, gdy rower był niezastąpionym towarzyszemzabaw, a czas wolny spędzało się aktywnie na świeżympowietrzu – czytamy na oficjalnym portalu Urzęduu MarszałkowskiegoWojewództwa Małopolskiego.
– Staramy się na wiele sposobów motywowaćMałopolan i turystów do wybrania dwóch kółek. To dla nichbudujemy ścieżki rowerowe, których docelowo w regionie mapowstać aż 1000 km: dobrze oznakowanych, dostępnych dla wszystkichi tworzących zintegrowaną sieć – mówi marszałek JacekKrupa i dodaje: – Sam w wolnej chwili wsiadam narower, dlatego wiem, że nie ma lepszego regionu do uprawianiaaktywnej turystyki niż Małopolska.
Kampania ma zasięg ogólnopolski. W największychmiastach Polski: Krakowie, Warszawie, Katowicach, Rzeszowie,Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku pojawi się ponad 100billboardów. Reklama będzie prezentowana także na tramwajachw Krakowie, Warszawie i Katowicach oraz autobusachmiejskich w Rzeszowie. Kampania outdoorowa obejmie swoimzasięgiem także całe województwo małopolskie – ponad 50billboardów będzie zlokalizowanych w małopolskichmiejscowościach.
Dodatkowo na początku lipca na antenie telewizjiogólnopolskiej będzie emitowany 45 – sekundowy spot. Pozapromowaniem jazdy na rowerze, będzie się on skupiał na kwestiiwspółczesnego uzależnienia od technologii, budowania relacjimiędzyludzkich, czy roli wspólnego, rodzinnego spędzania czasu.
W trakcie kampanii zaplanowano również wieleniestandardowych akcji specjalnych w postaci eksperymentówspołecznych, w których mieszkańcy regionu będą prowokowanido zmierzenia się ze swoimi technologicznymi nawykami. Zaangażowaniew kampanię czołowego Youtubera ma na celu dotarciez komunikatem do młodych ludzi, zafascynowanych świateminternetu oraz gier komputerowych i zmotywować ich doaktywności rowerowych.
Z myślą o rowerzystach przygotowany został teżspecjalny miniserwis www.malopolska.pl/narowery , gdziebędzie można znaleźć informacje o najważniejszychwydarzeniach rowerowych, mapy tras rowerowych w Małopolsce,materiały multimedialne a także indywidulane relacjez przejazdów po ścieżkach rowerowych tworzoneprzez pasjonatów. Komunikacja będzie również prowadzonaw social mediach – na oficjalnych kanałach Małopolski naFacebooku, Instagramie, Youtube i Snapchacie.
W Małopolsce nie zabraknie też okazji, by wsiąśćna rower. Już 28 czerwca w Krakowie odbędzie się eventrowerowy, w trakcie którego będzie można sprawdzić wielenietypowych, zaskakujących zastosowań roweru. Jak co roku, odbędziesię także kolejna edycja Rodzinnych Rajdów Rowerowych (od 8.07 do10.09), w trakcie których wszyscy – od najmłodszych donajstarszych – będą mogli aktywnie i radośnie spędzićwolny czas na świeżym powietrzu. W tym roku zaplanowano9 rajdów w małopolskich miejscowościach: Przeciszowie,Ciężkowicach, Wojniczu, Zakliczynie, Rabce-Zdroju, Korzennej, NowymWiśniczu, Wygiełzowie i Pleśnej.
Województwo Małopolskie od lat jest równieżmiejscem, gdzie odbywają się największe imprezy kolarskie – np.jest partnerem głównym 55. Małopolskiego Wyścigu Górskiego,który w tym roku odbędzie się w dniach 9-11 czerwca. W 2017 r. także Tour de Pologne mocno zaznaczy swoją obecnośćw Małopolsce – początek największego wyścigu kolarskiegow Polsce zaplanowano w Krakowie, a koniec w BukowinieTatrzańskiej. Trasa aż w ok. 50% będzie przebiegać przezMałopolskę.
Zwieńczeniem kampanii „Małopolska na rowery”będzie 10 września wielkie rowerowe święto w Oświęcimiu.Z myślą zarówno o kolarzach – amatorach, jaki zawodowcach, przygotowano sporo atrakcji, m.in. zawodysportowe, zabawy dla najmłodszych, pokazy i piknik rowerowy.
Koncepcja kampanii została opracowana przezdepartament Marki Małopolska urzędu marszałkowskiego województwamałopolskiego.
Partnerami kampanii są: Kryniczanka, Bukovina Resort,Roweryrolki.pl, Superior.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze